Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Konec blogu bezvýznamného mutanta

V sobotu mizím z republiky na zaslouženou dovolenou. Nebudu tudíž celý březen nejen psát blogy, ale hodlám se kompletně na měsíc vypnout. Nebudu sledovat politiku, číst maily a hodlám se pouze kochat přírodou. Jsem totiž bezvýznamný mutant.

Trocha léků...autor

Mám skvělého lékaře, Němce. Tedy abych nemátl, je to Čech jak poleno, jen se jmenuje Jan Němec a je velmi důkladný. Letím do Patagonie, o čemž jsem již informoval zde: http://pavelkarnik.blog.idnes.cz/c/387316/Jak-ucinit-zenu-stastnou-na-dva-dny.html a jelikož jsem kdysi prodělal těžkou trombózu, poslal mě pan doktor Němec před dlouhým letem na velké komplexní vyšetření. Vycucnut a chudší o sedm zkumavek krve, čekal jsem šest týdnů na výsledky genetických testů. Tento týden konečně dorazily a já se dozvěděl téměř vše o svém zdraví.

Mladá a sympatická lékařka na Hematologii mě napřed uzemnila nalezenými mutacemi v genetickém vyšetření. Vzápětí sdělila, že nějakou mutaci má vlastně každý a ty mé jsou považovány za bezvýznamné. Tolik vyšetření a lékařské péče kvůli zjištění, že jsem vlastně bezvýznamný mutant. Dnes mi předepsal můj skvělý a důkladný lékař menší horu prášků a jen doufám, že mě celníci neobviní z pašování drog.

Manželka se na odloučení již vyloženě těší a mladší dcera, když se dozvěděla na jakou částku jsem pojištěn při úmrtí, vyhrkla: „To si konečně koupím koně!“

Svým blogovým „příznivcům v diskusích“, bohužel musím oznámit, že nehodlám učinit dceru šťastnou a tudíž kůň nebude! A v dubnu se vrátím i já, odpočinutý a s načerpanou energií, takže blogy budou častější, břitčí a vůbec…

A vy si zatím užívejte politiky, které jste si zvolili, já si jdu slupnout pár prášků a dobalit kufr na cestu. Na cestu bezvýznamného, leč šťastného mutanta.

Autor: Pavel Kárník | čtvrtek 6.3.2014 8:05 | karma článku: 13,96 | přečteno: 722x
  • Další články autora

Pavel Kárník

Babiš - totálně pomatená bestie

Pan premiér má poněkud neotřelé vyjadřování o ženách, zvláště nemá-li v blízkosti svůj marketingový tým

2.3.2020 v 12:50 | Karma: 35,90 | Přečteno: 1910x | Diskuse| Společnost

Pavel Kárník

Milý Andreji, premiére v demisi,

tak jsem se dočetl, že kámoš Faltýnek už není obviněný a vše teď máte odskákat jen Vy, Vaše rodina. Jsem z toho všeho už jelen, a to přitom odebírám Lidovky i DNES, kterým bezvýhradně věřím.

4.5.2018 v 9:29 | Karma: 40,15 | Přečteno: 3206x | Diskuse| Politická aréna - pro politiky

Pavel Kárník

21. srpen - s knedlíkem v krku.

Včera byl den, ke kterému se mělo potřebu vyjádřit mnoho lidí. Vzpomínky, apely, vidění vesměs černobílé. Mé pocity jsou podobné jako před 49 lety, byl jsem malý, bojácný, s knedlíkem v krku...

13.9.2017 v 10:36 | Karma: 18,71 | Přečteno: 463x | Diskuse| Osobní

Pavel Kárník

Babišovy veletoče aneb jak se Zaorálek schopným stal

Že pan Andrej, toho času zatím stále ministr financí ČR, si často protiřečí, je již takový folklór. Že často i vyloženě lže, to se dá dohledat třeba na Demagog.cz. Ale o tom jsem vlastně mluvit nechtěl.

3.5.2017 v 9:00 | Karma: 23,48 | Přečteno: 517x | Diskuse| Politika

Pavel Kárník

Tyhle hroby jsem fakt vidět nechtěl!

Pere-Lachaise je největším hřbitovem v Paříži a zároveň jeden z nejznámějších hřbitovů na světě. Je zde pochováno velké množství slavných osobností, které ovlivnily dějiny lidstva v mnoha odvětvích.

22.2.2016 v 9:54 | Karma: 21,33 | Přečteno: 1280x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

KOMENTÁŘ: Český důchodce, pro vládu nepřítel číslo jedna

25. dubna 2024  7:47

Vláda dokola opakuje, že nebude na důchody pro příští generace a zbankrotujeme. Nic takového...

Arizonští poslanci zrušili 160 let starý zákon, který zakazoval potraty

25. dubna 2024  6:54

Zákonodárci ve Sněmovně reprezentantů v americkém státě Arizona ve čtvrtek schválili zrušení zákona...

Poslední mrazivá noc. Od pátku se bude oteplovat, v neděli se vrátí letní teploty

25. dubna 2024  6:32

Ve čtvrtek budou ještě teploty podprůměrné a na horách může sněžit. V pátek ráno dokonce hrozí na...

Rusko vyrábí víc zbraní, než potřebuje na Ukrajině, varoval německý ministr

25. dubna 2024  6:13

Rusko podle odhadů německého ministra obrany Borise Pistoriuse už vyrábí více zbraní a munice než...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2419x
Optimista, který svou šťastnou povahou štve škarohlídy kolem sebe. Milovník knih, tedy těch papírových. A také trochu politik.