Kaufland - Z lásky k Česku, Tady jsme doma, vtíravá písnička od Čechomoru. A každý týden fronty lidí lačnících po kvalitních potravinách za levný peníz. Pominu, že zdejší některé potraviny nedosahují kvality těch v Kauflandech směrem na západ. Pominu, že pracovní podmínky a platy zaměstnanců jsou také někde jinde. Pominu, že slogan o lásce k Česku dost pokulhává, neboť naši výrobci jsou hnáni do likvidačních podmínek (nedávno mlékárna Madeta) atd.
Já mám prostě chuť na gin. Gin s tonikem. A raději dobrý gin, třeba Beefeater. A ten nabízel o proběhlém víkendu i Kaufland v Kolíně za akční cenu. Kolín má přes 30 tisíc obyvatel, okres spádově něco ke 100 tisícům. Chápu tedy zcela poznámku v letáku, že je možné odebrat jen 5 ks na osobu a den. I kamarád Jarda byl velmi potěšen nabídkou a požádal mě o lahvičku, tak jsem v neděli vyrazil do Kauflandu v Kolíně, tady jsem doma - tady je má zem...
V regále, jak tušíte, bylo prázdno, místo na maximálně pět lahví na mě vyčítavě zíralo. Při představě sklenky ginu s tonikem, kterou upíjím při pohledu do hořícího krbu, ač je venku plískanice, jsem se zachmuřil a navštívil zdejší informace. Odpověď mě opravdu překvapila - na prodejnu dostali na akci Náš supervíkend 20 lahví!
Jelikož mě nelákají masné výrobky bez masa a podobné speciality německého řetězce, odešel jsem, mumlajíc něco o neserióznosti a dělání si legrácek ze zákazníků.
Nemyslím si, že podobné manýry skousne i zákazník v Německu. Ona i ta vlaječka ne reklamě měla obráceny barvy. Neúcta k vlajce, neúcta k zákazníkům. Z lásky k prachům.