Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Je vtipné proti Zemanovi použít Zemana.Nevýhoda některých lidí je ta,že hodně mluví a ani si nepamatují co kde a při jaké příležitosti řekli.Dobrý lhář by měl mít dobrou pamět.

8 0
možnosti
JS

Myslíte, že je problém z výroků kohokoliv sestavit výběr vzájemně si odporujících vyjádření? Vyčítat Zemanovi se dá cokoliv, ale pochybovat o jeho paměti se mi zdá poněkud úsměvné.  Mně nezbývá než mu závidět.

0 0
možnosti
PK

Perfektní shrnutíR^

1 0
možnosti
MB

Karma. Stručne, jasne, výstižne. :)

4 0
možnosti
Foto

Já mám silný pocit, zda si ten silný výraz z titulku neměl přisvojit sám autor. Srovnávat totiž přechodnou, technickou vládu s vládou řádně jmenovanou totiž nelze.

Je jasné, že i přechodná vláda musí být jmenována. Ale je to asi tak totéž, jako srovnávat urgentní zákrok lékaře záchranné služby s perfektní operací primáře chirurgie.

A klesnout tak daleko, že bych nazval idiotem někoho, i mně tu nejméně sympatickou osobu, nehodlám.

2 1
možnosti
PK

Viz. diskusní příspěvek dole. Titulek je otázkou a odpověď neznám. Jsem rád, že zrovna u vás jsem idiot. Nedej bože, abych zrovna vám byl sympatický, to bych se styděl!;-)

5 1
možnosti
MM

Odborní Zemanohujeři se pochlapili, tečku tomu učinil Pecina s opětovným nainstalováním ředitele policie Lessyho. Asi Zeman chce podobné odborníky i v nynější vládě.

3 0
možnosti
JG

Být idiotem a současně prezidentem, může být pouhý souběh funkcí.

6 0
možnosti
LN

...být idiotem a prezidentem současně se nevylučuje....

4 0
možnosti
BM

Stručně a jasně napsáno. Pan prezident si neodpustí svůj pocit vyjimečnosti i třebaže nakonec onu vládu jmenuje bez výhrad. Aby pak se mohl opět pochválit jak je státotvorný....

9 1
možnosti
JS

To je naprosto přesné. Zeman může udělat cokoliv a stejně je lump. Hlavní důvod je ten, že prezidentem není pan kníže.

0 3
možnosti
FF

karma, perfektně shrnutovR^R^

9 0
možnosti
PK

Ještě, než budu napaden z urážky prezidenta, si dovolím sdělit, že netuším, kdo je idiotem z titulku. Novináři, prezident, Sobotka, Rusnok, já....;-)

7 0
možnosti
Foto

On se někdo přihlásí.:-)

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS