Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Obdivovatelé pana prezidenta dokázali svými plivanci v diskusi krásně ukázat, že jejich argumenty jsou jako název jistého filmu (Blbý a blbější). Přesto si dovolím poblahopřát vítězům:

1. místo a 22 příspěvků - Jan Chrástek

2. místo a 19 příspěvků - Jiří Hermánek

Velmi mě zklamali horcí favorité, kteří měli jen 2 příspěvky: Silvestr Žilka a starý Stanislav Havran. Věřil jsem jim více!;-D

2 0
možnosti
JC

Pane Kárníku, nepliv jste si náhodou do obličeje sám sobě, když jste nechutně zalhal, já Vás na to upozornil, ale reakce žádná.

Vás blog z 2.10.2013 - Jak jsem se zmýlil v Miloši Zemanovi:

Dokonce po přečtení knihy MZ jsem se ho pokusil kontaktovat a napsal mu dopis do Nového Veselí a požádal ho o autogramiádu v jeho rodném městě. Nikdy jsem odpověď na mé pozvání neobdržel, leč stále jsem zpovzdálí kroky MZ sledoval.

Diskuze zde:

 

já jsem odmítl pozvání na setkání s panem prezidentem v Kolíně a za hulváta se nepovažuji. ·                                 ·                                 14.1.2014 9:53

0 0
možnosti
JD

Dost dobre nechapu, proc vetsina "odpurcu" postoje pani Caslavske nevi jak a cim svuj protiargument vyjadrit, tak vytahne kauzu jejiho syna.

To mi pripomina dobu jeste nedavno minulou, kdy za "prohresky" svych rodicu byly trestany deti a jejich deti a naopak. 

A toto ja povazuji za podpasovku a nefer jednani. 

Sahnete si kazdy do svedomi a zamyslete se nad tim, jak by vam bylo, kdyby vam nekdo vycital jednani vasich pribuznych? 

A mimochodem, myslite si, ze to co se stalo, nesla pani Caslavska v pohode? 

A na zaver, s postojem pani Caslavske hluboce souhlasim.

7 0
možnosti
JC

Pane Daňku, naprosto špatně! Kauzu jejího syna vytáhli její obhájci. No nešť, v každém případě chování paní Čáslavské v posledních dnech a vůbec vůči panu púrezidentovi je neslušné a hulvátské. On jí na Hrad nepozval, je také mezi pozvanými. Její zdůvodnění je pouze vztek nad tím, že na Hradě nesedí její favorit ve volnách, "kníže" Karel. Husák jí evidentně nevadil.

Husák mě pozval na Hrad a musím říct, že jsem na něj změnila názor.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/v-bratrove-smrti-ma-prsty-stb-rika-vera-caslavska-f7k-/domaci.aspx?c=A080820_073135_domaci_lpo

1 6
možnosti
Foto

A není to vše pouze shoda okolností? Kde je psáno, že postoj VČ je dán jednoslovnou zmínkou prezidenta, bez uvedení dalších podrobností, o způsobech milostí jeho předchůdců?

Co když její postoj, nezúčastnit se oné slávy na Hradě, je čistě postojem politickým, kterým odmítá prezidenta Zemana jako takového. Jako fanynka jeho protivníka, která to dostatečně ukázala v předvolební kampani.

Teď to právě říkala ČT4. VČ vyjadřuje NESOUHLAS s osobou prezidenta. Tečka. Zeman ji nevoní, tak prská.

V civilizované světě civilizovaní lidé po skončení volebního boje takto neprskají. To, co předvádíme, je Balkán.

3 4
možnosti
JD

A v tom s ni prave souhlasim. Jeji vyjadreni je nesouhlas s OSOBOU a ne s uradem.

2 0
možnosti
Foto

Já četl jinou diskuzi k této kauze a tam nějaká dáma tvrdila, k postojům Věry Čáslavské, že teprve Sovětská invaze 1968 probudila lidem oči, jak hnusný je komunistický režim.

To mě tedy omejvejte, protože každému soudnému člověku to bylo jasné už v roce 1950.

Ale paní Věra Čáslavská byla maskotem onoho režimu, hýčkaným maskotem a skvělým exportním artiklem. Takže tvrdit, prozřela najednou po invazi, se mi prostě nezdá.

Hlavně pak, když v roce 1968 byla za sportovním zenitem.

Nemám nic proti tomu, že lidé reprezenzují svou vlast, neměli by se pak ale točit jako korouhvičky.

3 2
možnosti
MS

Vy děláte, jako byste nezažil druhou polovinu 60.let, zejména pak "pražské jaro". Tenkrát (až do okupace) stál za vládou téměř celý národ, tedy proč ne Čáslavská, Kubišová a další ? Mluvit o "točení se jako korouhvička" v souvislosti se změnou, jaká nastala po srpnu 1968 může jenom naprostý ignorant. Rv

3 0
možnosti
MS

Jedna z mála milostí od Václava Havla, se kterou jsem bezvýhradně souhlasil, byla právě milost pro syna Věry Čáslavské. Soudný člověk totiž pochopil, že ani tak nešlo o milost pro jejího syna, jako pro ni samotnou. A tuto úlitbu si za své zásluhy a občanské postoje zasloužila Věra Čáslavská, jako nikdo jiný. Howgh.

2 1
možnosti
Foto

Za to, že předala Dubčekovi a dalším komunistům své medaile? Já o žádných dalších "postojích" nevím.

Podepsala snad nějaký Vaculíkův Pamflet 2000 slov a kdo do toho nahlédl, tak zjistil, ež to je návod, jak má KSČ pracovat efektivněji.

2 4
možnosti
BM

Jak jsem níže uvedl, to odmítnutí se s ním setkat zřejmně způsobilo připomenutí oné rodinné tragédie, kterou pan prezident připomněl při Vánočním poselství. To jest v době, kdy je citlivost na tyto prožitky vysoká.

4 0
možnosti

P68e71t36r 12Ž12á52k

14. 1. 2014 10:10

rodinná tragédie - nepovedený syneček, kterému dal Zemanův předpředchůdce milost. Místo aby zalezla a držela ústa, bude ještě na sebe upozorňovat.

4 11
možnosti
PK

P54e31t33r 84K20o87l72á97ř

14. 1. 2014 10:06

Úplná světice.

1 0
možnosti
Foto

Kdybych se ocitla v situaci, kterou si paní Čáslavská, již jsem kdysi velmi obdivovala, na sebe sama a asi i dobrovolně upletla v rámci jedné z diskusí před volbami hlavy státu, taky bych po setkání s prezidentem nijak zvlášť nebažila.

 

Tím chci říci, že existují problémy skutečné, ale i zástupné (někdy dokonce smyšlené - ale to jen tak pro úplnější výčet)...

2 1
možnosti

jasně, musela by se tam cítit trapně, tak když tam nemohla tak z toho chtěla aspoň něco vytřískat - podobně jako když za totáče "trpěla" tak, že musela působit několik let v Mexiku - byť to elegantně zdůvodnili tím, že ji tam bolševik musel pustit kvůli uhlí či čemu pro Fidela - jako sportovkyně byla jistě skvělá, ale teď už je její činnost nějak ušmudlaná - to Zemana nijak nemusím, OVŠEM mohla to vynechat bez gest

4 5
možnosti

Hulvátským chováním a upřednostňování svých nenávistných osobních názorů paní Čáslavská především urazila sportovce a představitele ČOV, jehož je čestným předsedou.  Této funkce by měla být zbavena.

7 16
možnosti
TK

Komunistická rétorika... ještě chybí reakce a váleční štváči, plus revize voleb.

10 2
možnosti
MP

Nic ve zlém, ale projev hulvátství je odmítnout pozvání prezidenta, at je prezident jakýkoli.

3 12
možnosti
PK

I já jsem odmítl pozvání na setkání s panem prezidentem v Kolíně a za hulváta se nepovažuji.;-)

4 2
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2419x
Optimista, který svou šťastnou povahou štve škarohlídy kolem sebe. Milovník knih, tedy těch papírových. A také trochu politik.